Automatyzacja i współpraca z innymi systemami
Dzięki platformie TiShop (w wersji zautomatyzowanej) umożliwiamy Klientom zintegrowanie ich systemów wewnetrzych (np. Subiekt, CDN, Symfonia, i innych) ze stroną internetową.
System TiShop za pośrednictwem www pozwala na złożenie zamówienia, które od razu (bez pośrednictwa e-mail, faksu i człowieka) pojawi się w programie magazynowym i zarezerwuje odpowiednio stany.
TiShop umożliwia śledzenie aktualnego statusu zamówienia, sam aktualizuje dane w sklepie internetowym wyświetlając Kupującemu takie informacje i ceny, na jakie pozwalają mu jego uprawnienia.
W ramach sytemu TiShop można zaprogramować i zautomatyzować m. in.:
- proces aktualizacji sklepu www (poszerzona funkcjonalność standardowego sklepu)
- integrację z systemami wewnętrznymi firmy
- politykę cenową
- politykę rabatową
- proces zamówień (ulubiony koszyk, wyszukiwarki itd)
- rozliczenia elektroniczne
- transport i system naliczania kosztów dostawy
- obsługę zarówno przez PC (klienci, filie) jak i palmtopy (mobilni przedstawiciele handlowi).