Pozycjonowanie produktów w sklepie

Sklep internetowy prezentuje produkty w formie listy i karty produktu. Lista produktów umieszczana jest w podstronie /sklep lub w podstronie o konkretnej nazwie kategorii /kategoria-sklepu. W zależności od tego, czy jest to strona główna sklepu, czy dana podkategoria, używamy dwóch różnych makropoleceń do indeksacji poszczególnych sekcji sklepu.

Kiedy przeglądarka z produkami umieszczona jest na stronie z wybraną kategorią sklepu /kategoria-sklepu, umieszczamy w tytule tej strony (sekcja title) makropolecenie
^ TiShopProdName4Title;

Powoduje ono, że przeglądarka Google penetruje karty produktów znajdujących się na tej liście i uznaje tytuły tych produktów jako odrębne strony do pozycjonowania.

 

Pozycjonowanie produktów w sklepie

 Kiedy przeglądarka z produktami umieszczona jest na stronie głównej sklepu /sklep w tytule tej strony przed jej nazwą umieszczamy 2 makropolecenia:
^ TiShopCategory4Title;
Powoduje ono, że przeglądarka Google penetruje kategorie sklepu i uznaje je jako odrębne podstrony do pozycjonowania
oraz wyżej opisane makro pozwalające na podróżowanie po poszczególnych produktach.



Pozycjonowanie produktów w sklepie
do góry